Na této pozici budete:
- kompletní implementace našeho řešení podle zadání zákazníka
- spolupráce s ostatními týmy firmy (obchodní oddělení, vývoj a oddělení kvality)
- komunikace s manažery a techniky na straně zákazníka
- tvorba a údržba dokumentace
- instalace hw & sw, spuštění a konfigurace systému
- průběžná evidence zakázky v našem informačním systému
- předání zakázky a zabezpečení podkladů pro fakturaci
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci v kolektivu menší české IT firmy s 30-letou tradicí v oblasti identifikačních a stravovacích systémů
- příspěvek na jídlo
- firemní akce
- firemní počítač a mobil
Jaké znalosti bysta měl/a mít:
- práva operačních systémů MS Windows 7/8/10 a Windows Server 2008/2012/2016
- znalost hardware, periférií a LAN
- databázový jazyk SQL (ideálně T-SQL v MS SQL Serveru)
- správa databázových serverů MS SQL 2012/2014/2016
- anglický jazyk min. na úrovni porozumění psanému textu
- Na vstupním pohovoru nečekáme všechny znalosti, nutný je technický přehled a ochota k neustálému sebevzdělávání. Následující schopnosti jsou naopak povinným předpokladem, aby vás práce u nás bavila.
Jaké schopnosti bysta měl/a mít:
- samostatné analytické myšlení
- systematická organizace především vlastního času
- výborné komunikační schopnosti a vystupování
- důsledná orientace na potřeby klienta
- zájem se neustále vzdělávat
- ochota cestovat min 1x týdně (nutné řidičské oprávnění sk. B)
- výhodou: spolupráce v nemocnicích a jiných zdravotnických organizacích
Adresa pracoviště:
Okružní 834/29a, 638 00 Brno