Hledat

ASISTENTKA ŘEDITELE SPOLEČNOSTI

TTC HOLDING, a.s.

Na této pozici budete:

  • Zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a představenstva společnosti
  • Zabezpečovat kompletní administrativní agendu a bezproblémový chod sekretariátu ředitele společnosti
  • Spolupracovat s vedením společnosti a kolegy napříč společností
  • Účastnit se porad managementu společnosti, zajišťovat zápisy z porad a dohlížet nad termíny plnění zadaných úkolů
  • Připravovat podklady na jednání
  • Organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy
  • Řešit samostatně úkoly a plnit další pokyny dle požadavku nadřízeného

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • VŠ vzdělání
  • Výbornou znalost MS Office
  • Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
  • Příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování
  • Diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Časovou flexibilitu v případě potřeby

Výhodou bude, pokud máte:

  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Minimálně 3 roky praxe na podobné pracovní pozici
  • Řidičský průkaz – aktivní řidič

Pokud vás pozice zaujala, pošlete životopis a motivační dopis na email: hr@ttc.cz

Zasláním emailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.