Na této pozici budete:
- Zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a představenstva společnosti
- Zabezpečovat kompletní administrativní agendu a bezproblémový chod sekretariátu ředitele společnosti
- Spolupracovat s vedením společnosti a kolegy napříč společností
- Účastnit se porad managementu společnosti, zajišťovat zápisy z porad a dohlížet nad termíny plnění zadaných úkolů
- Připravovat podklady na jednání
- Organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy
- Řešit samostatně úkoly a plnit další pokyny dle požadavku nadřízeného
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
- VŠ vzdělání
- Výbornou znalost MS Office
- Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
- Příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování
- Diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
- Organizační a komunikační dovednosti
- Časovou flexibilitu v případě potřeby
Výhodou bude, pokud máte:
- Znalost AJ na komunikativní úrovni
- Minimálně 3 roky praxe na podobné pracovní pozici
- Řidičský průkaz – aktivní řidič